2014年1月13日 星期一

初會《一蘭》


2013年12月27日(五) ~

Yo ~ 小高終於品嚐到《一蘭拉麵》了!


 














自一蘭登陸,門外經常大排長龍,好幾次途經被長長的人龍嚇怕。

這次抱著來碰運氣的心態,人太多便吃其他。

那天約5:15到達,看見人龍不太長便試試看,結果排了約45分鐘,尚可接受!



於位於銅鑼灣的一蘭拉麵,香港首間海外分店,

主打正宗日本拉麵,暫時只賣一款豚骨拉麵。














 
這兒採用獨立間隔,猶如置身在自修室中,感覺特別,

讓食客可以慢慢享受美食。



食客可隨意選擇麵質軟硬、葱多與少、配料等。
























麵條比平常吃到的為幼身,還可按喜好自選麵條韌度、

湯底濃度及辣度,更可添加各樣配料,因小高初次到來訪按著推薦點選口味,

再配加麵和半熟監煮蛋(超好味,記得加蛋呀)。




































一試難忘,不論是麵條或湯底均是我倆喜歡的口味,

簡直是有種吃上癮的感覺(如果唔駛排就食到咁就好la)。














 










題外話,主任某日出外開會,回程時走到一蘭獨自搵"好嘢食",

不用十分鐘便入座「一個人排真係快好多」,反正一人一格,

若果還未試試的朋友們想去湊熱鬧,不妨以一人身份光顧,哈哈 ~




這裡二十四小時營業,揀在夜宵時間該不用大排長龍(我諗XD)。好想再吃 ~



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
天然豚骨拉麵專門店一蘭  ICHIRAN:


add: 銅鑼灣謝斐道440號駱克大廈A座地下H及I舖   tel: 2152 4040
消費:$240

22 則留言:

  1. 我好想食呀! 但因為要突登過海加大排長龍搞到我成日都卻步~主任等得咁快可能關閒日事~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 午安!haha...上周五同同事又去食過,5點去到等左20多分鐘就入得,真好呢 ~ yummy ~
      我諗閒日會好d,你看看會否有天放閒日過來試吧,如果周六日應該都幾多人下。

      刪除
  2. 我之前都有食過呀~~~
    都唔錯呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 信義妹,午安呀!你幾好嗎?^^
      YUMMY ~ 上周又去安哥啦!正 ~

      刪除
  3. 個個食過都讚,我都好想試吓,可惜真係多人到驚咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,午安!呢間真係得,o係我食過咁多間(其實又唔係好多:P)以來,覺得麵、湯底都一樣咁正的一間,而且湯夠熱,好味!
      不過人太多...要排太耐就無癮!

      刪除
  4. 小高~我喺日本食過~香港未呢~~~
    之前睇新聞嚇怕咗呀!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,午安!吃午飯未?
      我反而o係日本無試過,太思鄉了 ~ 所以就算要排都甘願 XD!

      刪除
  5. 一蘭係隔離再開多間鋪, 遲D可以唔駛排45分鐘架,
    而家只要預岩時間, 可以係10-30分鐘入座, 比初開時好好多,
    我只係仲未抽到時間去食呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芯爸,THANKS情報!上周五又去吃過,排左廿多分鐘,加上同班同事一齊排,好似唔覺唔覺咁就到我o也,真開心呢 ~ 太好味了!
      你有時間都快d try try ^^

      刪除
  6. 而家比之前好左架啦, 我上次去排左30mins.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,上周五我又去左一蘭,排左約廿多分鐘!:D

      刪除
  7. 我曾在日本新宿食過,格局一模一樣!上次回香時在門口經過,超長龍,無緣,下次吧! 

    回覆刪除
    回覆
    1. 正呀!我們反而無o係日本吃過,所以登陸HK,點都要去try try ~
      唔怕,話唔定遲d o係星星國開番間,又或者下次回來再去碰運氣。side b, 我去醫肚先 ~

      刪除
  8. 小高,開咁耐,我都未食過。不過,我真好怕排隊囉!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 唔急...找天有空先去試 ^^ , or call埋我!heehee...

      刪除
    2. 小高,去就一定call你,你已經變咗地膽啦!

      刪除
    3. 咔咔...偷偷話你知,早兩日吃茶木前...我們已經走左轉一蘭,wakaka...

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...