2014年1月16日 星期四

小高獨家呈獻:首個3D糖皮百日宴蛋糕
















這次的大製作同樣是獻給苡喬BB(Hilary),

這麼快便「一百日人仔」,祝Hilary BB健健康康!:D



這蛋糕是小高首個以百日宴做主題的3D糖皮蛋糕,別具意義。

撇開課堂練習,平時甚少製作立體蛋糕,

當靚媽Jenny找我為女兒Hilary度身設計一款主題蛋糕,感到受寵若驚,

一方面感開心有人欣賞,另一方面又怕做得不好,讓人失望。 



以糖膏塑造的立體百日宴蛋糕。













 

↑謝謝好友給予信心和支持,讓小高隨心創作,向高難度進發 ~ ~ ~


 
由構思、製作、拼合到包裝花近約兩星期時間。
















糖皮蛋糕一般用上牛油蛋糕托底,不能以平時的標準來預計份量。


 













牛油蛋糕口感豐富和重身,吃起來富牛油香味。

跟海綿蛋糕切數不同, 以一個6吋直徑的牛油蛋糕為例已達3磅的重量,

由於口感滿足,可分成約15-20件。


今次焗製是一個8吋蛋糕,可分切25-30件不等,

小口品嚐,伴以熱茶最適合。
















↑蛋糕厚一點塑造出來的效果較好看,同時加入果醬添加味道。



蛋糕上的小女孩、奶瓶、口水肩以全人手製作,

這種一手包辦的感覺很實在,眼見將近完成的作品也大感滿足,

不過......令小高最擔心的是"運送"一環 :(。


 













途中稍有差池,不論做得如何稱心滿意,對整體構圖和蛋糕也有影響;

所以小高決定親 ~ 自 ~ 運  ~ 送 ~ ......當然由主任當司機啦!哈哈 ~ 






















↑這個以糖膏塑造的口水肩,似嗎?



為了讓製作過程一切順利,

小高找來很多法寶及添置不少新用具(又有藉口shopping),

雖說有些用具並不一定需要,但有了就方便得多,

尤其製作糖皮蛋糕工序繁多,有了合適工具便能輕鬆製作,

也省時間,之不過......買回來又要找地方安置才傷腦筋 =_="。




















愈接近送貨日期,心情愈忐忑,怕時間不夠,

又怕拼合組件未穩妥送貨出意外,出車時,

遇上一個彎小高變得緊張起來,

直到蛋糕安然無恙送到好友手上,才鬆口氣!


 
整體而言,小高對今次的製作感滿意,進度比預期好,

平時的我很「慢手慢腳」,一來真的是手腳慢,二來較著重出品,

故做得不好便重做。這次懂得分配時間購入材料、焗製蛋糕、製作食用裝飾、

拼合不同的組件令進度理想,在某部份做得不好的地方, 

現已掌握一些技巧來改善,順利完成,放下心頭大石。




希望Jenny一家喜歡小高的出品,祝一家幸福滿滿!

 




28 則留言:

  1. 小高好叻呀! 整得好靚又細心! 祝Hilary身體健康! 快高長大! 精靈活潑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡旻e, 午安呀!多謝多謝 ~
      小高也代好友謝謝你為hilary送上祝福!^o^

      刪除
  2. 回覆
    1. Florence, 誇獎了 ~ 邊係呢 ~ 我只係初哥一名,盡努力試試!
      感謝你的讚賞,我們一起努力 ~ ^^

      刪除
  3. 小高朋友欣賞小高,因為知道小高每一個作品都咁用心做,全權交畀小高發揮,我相信小高朋友同Hilary都好鐘意呢!

    慢功出細貨,小高要享受個過程唔好畀自己壓力呀:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 真的很感謝你的讚賞和一路以來的支持!kiss...
      對對對,我要享受當中的樂趣,用心製作,多謝你肚b媽媽,小高會繼續努力 ~

      刪除
  4. 嘩,好叻呀小高....個cake 好靚呀,b 女一定好喜歡 ^3^~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 謝謝你,好多謝你一路以來的支持 kissssssssssssssssssssssss

      刪除
  5. [借位感激] 多謝大家, 苡喬BB確實好鐘意個蛋糕, 佢當晚影相時係咁望住個蛋糕, 我都希望佢身體健康, 聽教聽話~

    小高: 雖然已經喺面書留言, 不過仍然再想喺呢度多謝你一次, 你當晚嗰件藝術品好多人都話靚, 問我喺邊度訂, 我就好自豪咁同人講我係搵朋友整, 佢好叻架 (<-- 真係有加埋呢句), 最衰你唔係接 freelance, 否則我應該有好多 referral 比你, 哈哈! 話說回來, 首先真係多謝你用咗咁多時間去買材料同埋為呢個蛋糕出心出力, 要你捱更抵夜真係非常唔好意思~ 其次就多謝你, 要你破費添置新用具.... 好! 我爭你十餐飯, ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Jenny, 多多多謝你 >3,感激你的信任和支持!知道你們一家都喜歡小高出品的蛋糕,真係既高興又雀躍,些些你們!kisssssssssssssssssssss
      哈哈 ~ 其實有人讚已經好開心,估唔到仲有人找我整餅,不過...實在難以接訂單,如果有時間都可以整,不過運送又係另一個問題... anyway, 有人欣賞,已令我無比滿足,再次多謝你的信任和稱讚!咪咁客氣啦 ~ 小小心意!^^
      苡喬BB一定會健健康康,聽教聽話,第時一定好鍚爸媽!:D

      刪除
  6. so cute~~祝bb 快高長大~身體健康~
    小高~你買嗰部廚師機好唔好用? 幾耐保養呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,多謝你,代好友謝謝喔 ~
      我果部都好GOOD,打包夠力,至於保養問題...哎呀...我好似無問到...SOR ~

      刪除
  7. 小高,呢個蛋糕真可稱得上是藝術品,真係好靚好可愛。
    唔知幾時可整番個俾住任同小高自己既百日BB?

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 非常感謝你!我都覺得糖皮蛋糕似藝術品,每件都係心血...好開心,一切都順利!其實一直都好擔心...擔心呢樣又果樣...最怕未送到出街已經...爛左!好在,無事!:P
      haha...

      刪除
  8. 好可愛的蛋糕, 很有心思呀~~~

    回覆刪除
  9. 真係好有心思呢﹗超靚既蛋糕﹗祝bb身體健康,快高長大呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,午安!謝謝你,感謝你對小高的讚賞 ^^!
      同時也代好友接收祝福 yeah ~

      刪除
  10. 小高,你再一次進步啦。我覺得每一次整甜品,烘焙定煮食都係一個學習,唔會一試就成功。從錯誤中學習,往往令我哋領略到當中的細節。繼續加油呀 小高!

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 謝謝你呀!:D 認同,從錯誤中學習,領悟到的事情往往比成功多,所以有時失敗左會有少少唔開心,但好快無事,始終都要靠努力 ~ 經驗也是一步一步累積回來 ~
      一起加油 ~

      刪除
  11. 小高好利害,整得好靚呀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...