2014年1月8日 星期三

十二月之最 ‧ 小高工場2013


熟悉小高的朋友仔都知每逢踏入十二月小高便忙個不停,

皆因一年一度的「小高工場」又開鑼,趕上在佳節裡為大家送上一點甜。





























今年更向難度挑戰,為好友們製作百日宴蛋糕和結婚小禮物。


為了有效分配時間,早於月初開始張羅,忙著購買材料、

焗製曲奇、蛋糕、加工、粉飾、包裝等,每一環節也費時,

好幾晚要通宵趕工,幸好順利完成,大感滿足。


 













 





















聖誕小禮物跟往年一樣以royal icing cookies為主,

配上甜蜜蜜的朱古力和聖誕心意咭。





















日子有功,打發royal icing比以前好,製作理想 ^^。




















早前在citysuper買來精緻的聖誕模具(下圖右),

其中一款並在「飲食男女」有詳盡介紹,方便在餅乾上印上圖案,

至於哪一期?......sorry 忘了!:P




























除了用上有節日氣氛的包裝袋外,

小高還四出收羅具有聖誕氣氛的罐子,既美觀又實用。 





另一款聖誕曲奇,款式較為簡單點,不過,心意郤是滿滿的!




















一年一度合家歡BBQ在boxing day舉行,

小高為一班精靈活潑的小朋友準備了"百力支棒棒花 & 心"。
 


















↑深受小朋友歡迎的小吃是跟著小王子媽媽新書中的食譜。


材料簡單,做法簡易,有一點必須注意,

這款小吃只適合室內開派對吃用,不宜外帶!

(haha...小高仲要帶去BBQ,唔駛一陣都溶溶地XD)!





早陣子,小高帶小侄兒Ryan參加由點煮網舉辦的親子活動,

名為「聖誕Cupcake工作坊」,同組更有甜姐兒CiCi,

這已是我們第二次見面,故再次碰面感覺很親切。




















小Ryan活潑好動,無時停 =.=,本想給他親手製作杯子蛋糕,

最終......當然由大人出手,加上耐性欠奉,未待完成已喊走!(失禮c人 ~ )

餘下的裝飾部分全權交由滿有天份的CiCi創作,辛苦了^^。






















想當聖誕老人助他人願望成真嗎?
有興趣請click入 http://ww.hkcs.org/support/wishcometrue/wishcometrue.html

 

25 則留言:

  1. 回覆
    1. Florence, 早上好!誇獎了,多謝你!^^

      刪除
  2. 每款都好靚~真係睇得出小高比左好多心機+心思去整~~!!!
    百力支棒棒花 & 心 好得意呀!!!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 早!多謝你的讚賞,我覺得今年o係控制時間方便真係大有進步,記得上一年只忙整聖誕cookies,好多個晚上都整到好夜,相反今年算o係多製作,其實整一次真係好花時間,而且最苦係...裝飾後還要等吹乾 =.="。
      我都好鐘意百力支棒棒花 & 心,一來唔太難整,二來好受小朋友歡迎,莫講小朋友...其實我都一路整一路吃!haha...

      刪除
  3. 好靚呀, 小高你好叻, 如果有party想搵你整係咪都得架?

    回覆刪除
    回覆
    1. hihi 你好!可以點叫你呢? ^^
      多謝讚賞!:D 好開心,咁睇得起小高.......其實我依家都係幫朋友整,無接訂單,因為我怕令大家失望 :P ,而且數量太多怕搞唔掂。
      但如果有時間我都ok架!:D

      刪除
  4. 如果你幫我個女整百日宴就好了

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 多謝你的賞識!小高都好想為Emma BB製作愛心cake。

      刪除
  5. 小高,能夠收到你心意,已經好有福氣,好興奮! 如果我係甜姐兒,你一定係可人兒! 嗰次係我第一次整,真係好緊張,係資源有限嘅情況下,圖案整岀嚟效果唔係咁滿意!希望下次自己整可以真係試驗吓!

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 早安!謝謝讚賞 ~ 同樣能夠為親朋好友送上小心意都是小高的福氣,我會好好珍惜機會,繼續為大家發放愛心 ~
      你已經好叻,o係資源咁短缺的環境下都整到咁多個咁好的cupcake,相信第時自家製作會掌握得更好!而且多練習會造得更加好,加油喔 ~

      刪除
    2. 小高,多謝你嘅鼓勵。過完農曆新年應該會抽多啲時間向烘焙方面,到時你唔好嫌我煩呢!因為可能我會變成問題女子,成日請教你。

      刪除
    3. 甜心,當然無問題啦!其實我好開心,除左可以幫上忙之外,原來我也有能力去感染別人,這種快樂比起物質更開心和感滿足。

      刪除
  6. 好叻呀!! 小高. 樣樣都好靚好吸引. 你真係入得廚房出得廳堂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 早呀!哈 ~ 比你讚到面紅紅啦 ~ 多謝你 >3

      刪除
  7. 小高~哈~其實你係咪家下全職整餅~哈哈哈~懷疑你轉咗行呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 早呀黃師奶!十二月整餅真係整到日以繼夜,夜以繼日...... 放左兩日AL加班。
      客串都咁忙,全職應該無得抖...唔制!><

      刪除
  8. 好有心思呀 ! 讚 X 100000 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicki, 多謝你!好好好多謝你 kissssssssssssssssssssssss

      刪除
  9. 真是考奪天工! 做的開心,收的更開心! 

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 早上好!周末愉快嗎?
      誇讚了,多謝你,多謝Side B的讚賞,YEAH ~ 能夠分享,確是福氣!:D

      刪除
  10. 小高真係整得好靚呀!啲餅模連聖誕老人頭都有,之前又買左英文字母,似乎每個主題都有喎~
    我睇見都感受到你嘅用心同想像到你朋友嘅喜悅^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 早上好!感謝你,謝謝你高度讚揚小高,把我弄得面紅紅了~

      刪除
  11. Nice. 也来看看我做的
    https://www.facebook.com/cookieandme.hk

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...