2014年1月2日 星期四

我的2013 + 2014新展望


一眨眼,2013年轉瞬已逝,新一年新開始,

願各位在新一年事事如意、身體健康,Happy 2014 ~ ~ ~ 





















回顧過去一年,於我而言,過得平淡而充實,生活美滿。


四月時,細佬毅然放下工作、家庭到澳洲打工,

小高便擔起照顧父母的重任,往時有他在爸媽身邊令我少一份掛心,

對的,趁年輕出外走走增廣見聞,看著昔日的小男孩漸漸長大,

變得懂事,身為家姐的我也感安慰,盼他回來有更好的發展。




在進修方面,小高已順利完成四個單元的Wilton蛋糕裝飾證書課程。

畢業作品是一個兩層高的立體翻糖蛋糕,擺放著百合、馬蹄蘭、小花等......






由焗製蛋糕、製作糖花到拼合,花了近兩星期準備...... 

稱得上「嘔心瀝血」之作,深深體會當餅藝師真的不容易!

至於會否在這方面發展?um...暫時以興趣為先:P



2013年初次踏足韓國,之後到過泰國 x2(差點 x3)、台灣,

其中兩次有好友夫婦同行,甚愉快。

六月時,四美又再撇下另一伴結伴暢遊,吃喝玩樂,真爽呢!

衝出亞洲的願望可能要等今年兌現 ~



好友們紛紛報喜,相繼榮升父母,小高有說不出的興奮!恭喜 ~


 
只要父母、家人健康,一切都心足! :D




2014年新的展望:

努力儲蓄 <<同上年一樣>>

計劃旅行(最想衝出亞洲) <<下一站......衝出亞洲XD >>

計劃和家人旅行 <<最想一家人去一次北京旅遊>>

計劃修身(目標為105lbs) <<唉...得個講字,我真係想瘦返呀!>>

願我倆身體健康,幸福快樂和恩愛無比! <<願望不變>>


願2014年家人和朋友身體健康及笑容滿面! <<願望不變>>

    

***紅色字為上年展望
 

36 則留言:

  1. 祝小高新年快樂,過健康、幸福、甜蜜的2014﹗﹗好事多多來﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Blog, 午安呀!多謝多謝,你們一家都要幸福滿滿 >3<!

      刪除
  2. Happy 2014年呀小高`~我祝你心想事成!!!!!!
    個餅好靚呀!小高整餅越黎越勁~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 你好嗎?新年快樂 ~ 多謝你為小高送上窩心的祝福,謝謝你!
      在新一年裡你都要過得稱心又開心 Happy 2014 ~ ~ ~
      多謝,希望可以keep住,一放底又時有要花好長時間去摸索。

      刪除
  3. Happy new year 小高!希望新一年心想事成

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 新年快樂!YEAH ~ 有你的窩心祝福,小高一定心想事成,多謝你 >3
      你們一家都要幸福滿滿!

      刪除
  4. Happy new year~~~ 平淡是福呀,平淡而充實嘅生活都係我追求架^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,離個提外話先,頭先明明打好長篇偉論...唔知係咪按錯制,一下子無哂,嗚嗚 ~ btw 小高想講多謝你,對,平淡就是福,跟肚b媽一樣追求是平淡而充實的生活,祝願我們願望成真,加多句健康快樂 ~ yeah ~ Happy 2014!:D

      刪除
  5. 小高,祝你願望成真。

    我記得我同你每年都有寫回顧同展望,期待往後十多年都睇到大家一齊寫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,Happy 2014!YEAH ~ 齊齊願望成真 ~ ~ ~
      對,我們要一起努力,期待十年後大家依然向目標進發(雖然講左未必做,但唔講唔做一定做不來!) 祝願你們一家過得更幸福快樂 >3

      刪除
  6. 小高~Happy new year !! 祝你今年所有願望都可以逐一實現

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,新年快樂 ~
      多多多謝你,yeah 有你為小高送上窩心祝福,我深信會願望成真!
      小高都希望你們一家四口幸福滿滿,並預祝一切順利!好好保重喔 ~

      刪除
  7. 祝小高一家大大小小新年快乐! 健健康康! 平平安安!衝出亞洲!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 感謝你,平安健康就是我所求,多謝你為小高送上貼心祝福!>3
      yeah yeah 衝出亞洲 ~ Side B, 小高也祝你和外子健康快樂!:D

      刪除
  8. happy new year!~
    哈~小高~我年年都計劃修身架~不過冇年成功~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,新年快樂 ~ 要繼續幸福喔 ~
      haha...查實我咪一樣...無進步過,反而愈來愈胖...令我呢一年都怕影相!:(

      刪除
  9. 小高, 我成日都諗瘦身. 不過, 冇次成功~~~ 原來你同我一樣都係大家姐嚟架~~~細佬如此識諗, 你應該好安慰! Happy New Year!

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 新年快樂喔 ~ 新一年新希望,我們齊齊努力,修身成功 XXD!
      咔, 其實我仲有一個阿哥,但比較少提,而且講到細心,顧家?都係...女比較好d!

      刪除
  10. 回覆
    1. 小洚,新年快樂 ~ 祝2014年更開心快樂!>3

      刪除
  11. 新年快樂﹗繼續整多d好菜式同靚靚甜品﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,新年快樂喔 ~ 好好,多謝你!
      小高祝你有更豐盛的一年!:D

      刪除
  12. 回覆
    1. Florence, Happy 2014 ~ 祝幸福滿滿,繼續炮製不同美味菜式和甜點!YEAH ~

      刪除
  13. 祝小高所有展望一一達成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡旻e, 多謝你!新年快樂!
      小高都祝你心想事成 ~

      刪除
  14. HAPPY NEW YEAR!! 希望你所有願望達成

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 新年快樂喔 ~ 多謝多謝 ~
      小高都祝你們幸福愉快,健康平安!繼續吃喝玩樂做喜歡的事 \^o^/ 。

      刪除
  15. 回覆
    1. Mrs Leung, 新年快樂!:D
      哈 ~ 係...我們兩口子放假,好難夾到十多日得閒...又時又要睇當地天氣...=.=
      希望快d衝亞洲啦!

      刪除
  16. 小高, 加油呀!!!希望你有個精彩2014~~~~

    亦都祝你成功衝出亞洲!!!!!support!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. RonRon, 新年大快樂 ~ yeah 有你支持和祝福,小高實得,並會願望成真架!多謝你 >3 如果成行,我實麻煩你為我度身訂造假期節目!^O^
      你都係,你們要繼續幸福,心想事成!:D

      刪除
    2. 有用得著我O既地方, 即管出聲啦....
      我平時都幫好多同事做旅遊顧問O架.......

      刪除
    3. RonRon, 你真好!好好,多謝你的貼心服務,有需要時我就唔客氣 kiss ~

      刪除
  17. 小高~HAPPY 2014
    終於俾我係呢邊搵番你既BLOG喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. Serena, 早呀!不...原來已經到下午啦!午安至真 ~
      歡迎你,係咪會寫返blog?好開心o係blog壇見返你,YEAH ~
      But...呢度無得好似yahoo咁用pm,無得深情悄悄話了!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...