2013年12月10日 星期二

~ Staub ~ 煮意 - 無水蒸香菇滑雞


一直對LC及Staub鍋的"無水蒸法"略有所聞,用上Staub兩年,

一次未試過 =_=",試試看,大成功,感滿足!


 























省時快捷,原鍋上桌,既美觀又可保持菜式熱度,原汁原味



無水蒸法的原理是......???

小高借用blogger鬼嫁的一段文章分享。


無水蒸的原理是利用鑄鐵鍋子的超強鎖水特質,加熱鍋子後,

水份被蒸發卻仍鎖在鍋子內,熱力和蒸氣令食物變熟,

煮出來的效果比隔水蒸更入味軟稔,味道不會被倒流的蒸氣水份沖淡,

所需時間亦較短,更可連鍋子一條龍直接上檯,

省時、美觀、好味,一次過滿足三個願望!  ← 十分認同 ^^





















善用其鎖水和耐熱兩大功能,助我輕鬆入廚,

下次轉用LC buffet淺鍋來無水蒸,成功再分享hee...。


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Staub主理 "無水蒸香菇滑雞"


材料:(2-3人份量)

光雞 1/2隻(約500克),香菇 10朵,

荵段及薑片 --- 各適量







 













醃料:

生抽 1 1/2湯匙,老抽 1/2茶匙,鹽及胡椒粉 --- 各少許,

紹興酒及粟粉 --- 各1茶匙,油 1/2湯匙(後下)


製法:

1. 將雞洗淨,切件,吸乾水分,伴入醃料醃約20分鐘。

2. 冬菇用水浸軟,去蒂,備用。

3. 在Staub鍋底
(我用20cm),放上荵段、薑片。

4. 平均鋪放冬菇及雞件,加入1-2湯匙水,蓋上鍋蓋。


5. 先以中火蒸5分鐘,轉小火蒸煮5分鐘,關火。

6. 用餘溫焗5分鐘,原鍋上桌,即成。


溫馨提示:

- 材料平均鋪放在鍋子上,令受熱均勻。


- 關火後,別要打開蓋子,利用餘溫再焗5分鐘。

- 光雞可用新鮮雞脾肉取代,更易處理。 

- 若要隔水蒸約12-15分鐘便可。

16 則留言:

  1. 很美味的樣子!無水蒸很不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小恩子,謝謝讚賞,第一次試驗無水蒸很成功呢 ~ 開心開心 ~

      刪除
  2. 個個人都話無水蒸, 我偏唔敢試...
    燶左梁生實鬧死我, 因為佢負責洗

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Leung, 我又係咁諗,一直都唔敢試...萬一燶左就煩人了...
      但經過今次試驗,發覺係無問題架,你都試試!:D

      刪除
  3. 小高~點解你成日整嘅餸都係我嘅至愛,攪到我成日對住個mon睇到流晒口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,早呀!哈 ~ 看來我們口味很夾呢 ~ 多謝多謝!

      刪除
  4. 小高,我試過去百貨公司去比較兩個牌子既煲,但都好重,我無能為力喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 早上好!星星國有賣嗎?
      的確...物料太重...我初初也不慣,o係多用了...才慢慢適應。

      刪除
  5. 小高, 我失眠嚟探你呀.....試過無水蒸後感如何呀? 失眠嘅我都畀你搞到流口水~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 早呀!點呀你...呢兩日瞓得好嗎?唔好太掛住我啦...掛到你瞓唔著...haha (講笑)
      感覺良好,真係好開心,幾驚黐底就煩,聽說LC無水蒸比STAUB更出色,你又覺得如何?^^

      刪除
  6. 哈~小高~呢期大家都玩冇水蒸喎!~~~~睇黎好成功~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,係呀係呀...呢期無水蒸好hit呀...我一直都唔敢試,怕黐底...但原來又ok而且方便,我會繼續try ~ ~ ~

      刪除
  7. 剛剛老公話想食蒸雞,下次一定要試下先,諗到都流口水ing>o<

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 早呀!YEAH ~ 唔係排骨你Honey應該鐘意!:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...