2013年12月2日 星期一

新具入伙


YEAH ~ 我的新寶貝兼入廚新拍擋,安全抵達「小高廚房」!











 







 
早已想擁有一座較專業座枱式攪拌機,

Kitchenaid、Bosch及Kenwood是考慮之列。


以上的各有各好,最終選擇Kenwood KMM770專業廚用機。





適逢是「Sogo感謝日」,心宜款式打折,當然是趕快買!

不然......會後悔的,哈哈 ~ 選它其中一個原因是,

此機可用來打麵包粉糰「慳水慳力」。



唉......前前後後不知逛過多少次sogo......

趁感謝日最後一天,小高又敗 → 煲 ← !XD
 





我認,最近迷上LC廚具,不過小高仍很念舊,
 
Staub廚具繼續是廚房的亮點之一!地位不變!:D




為了迎接新廚具的來臨,主任"又"為我添置一個新櫃。

整理期間,發現還有數包blue elephant醬料未開封,是時候出動了!

 














22 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知點解...快到12月...我就好鐘意買、買、買... ><

      刪除
  2. 小高~Sogo感謝日我咁啱唔喺香港~搞到我冇得敗家~哈~不過慳咗唔少~!!!!
    真係開心呢你~又有玩具!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...避好了都好...留返d錢去玩嘛!
      呢期小高好瘋...琴晚又...掃一轉準備迎聖誕 ~

      刪除
  3. wah~~小高睇來你屋企都好大呀~~
    見你越買越多野架~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 信義妺,你幾好嗎?天氣凍呀,多保重!
      真係愈買愈多!XXD 邊係呢...其實已佔據客廳啦!><

      刪除
  4. 小高~!!!!!見到你買煲都開心...好彩我淨係買LC...如果迷上埋STAUB..我都唔知點算...廚房一早逼爆了~!!!
    你快D用KM整包包再SHARE食譜啦~!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 涼粉子,買既時候真係好開心架...之不過...都幾肉赤...呢個月駛左唔少 $$$$$$$
      查實...已經慢慢進店客廳 XXD !
      好好,用後再分享!YEAH ~

      刪除
  5. SHOPPING真係好開心~尤其買到心頭好呢~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 係呀係呀...開心呢 ~ 又好似食好嘢咁,食到好嘢都會好興奮架!keekee...

      刪除
  6. 最到自己心愛既野,係一件好開心既事

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,係呀...真係零舍開心!又有新廚具用了!^^

      刪除
  7. 學你話齋 “工欲善其事、必先利其器”, 投资正确!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 多謝你的支持!哈哈 ~ 你咁讚法,感覺上無咁肉痛!
      呢期密密買,果度幾千、呢度幾千...加加埋埋實在太太太...誇...自己都唔敢睇。><

      刪除
  8. 又添置新櫃,睇黎廚房好大地方喎 =] 入手埋km,你的甜點包包以後肯定整得更方便啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. bubibu,唔係架...其實...我已經...進佔埋客廳!XXD

      刪除
  9. 羨慕你有部廚師機呀....我個廚房已經無位再擺其他玩具喇~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. RonRon, 小高都想左好耐,究竟買唔買好?
      而且部機都幾大部,買左仲要搵位放先傷腦筋,依家都要放o係客廳了!
      係呢 ~ 我已走左一轉citysuper入貨啦!你係咪等周五?^^
      買得開心d ~

      刪除
  10. 嘩嘩嘩~~~ 好專業呀,小高,你又可以整好多美食同大家分享啦 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, he...第時整多少少都唔怕了!
      好,一定,謝謝你喔 >3<

      刪除
  11. 既然鐘意整野食,煮食用具就值得買靚靚呀,整得開心啲,就算我冇份食都會畀你煮野食嘅喜悅感染到架^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽, 多謝你,你真好,有你呢番話....出哂血都無咁肉疚 XXD!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...