2013年11月26日 星期二

~ Le Creuset ~ 煮意 - 帶子蘑菇意大利飯


LC鍋的魔力實在太大了,收於櫃底的意大利米為它而開XDD。 





















用上色彩繽紛的鍋具下廚,心情特別好,怪不得......

這品牌出售的鍋具、器具從數百到數千元,不愁銷路。 


加上工欲善其事、必先利其器,熱愛入廚的又怎少得頂級廚具坐鎮。

「小高廚房」之"沙煲罌罉"快將改頭換面!哈哈 ~

















↑煮好了,原鍋端上桌就行,既可保持熱度,賣相美觀。



好幾次想煮Risotto,最終"懶",煮不成,

意大利飯做法不複雜,技巧在於耐性,需一邊煮一邊攪拌。



意大利飯,表面濕潤黏黏的,粒粒分明有咬口, 

並吸收了湯汁精華,即使沒添加任何配菜也很好吃。



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



帶子蘑菇意大利飯


材料:(3-4人份量)

日本帶子(大) 4粒(我用北海道刺身帶子),蘑菇 200克(切片),

洋蔥 1/2個(切碎),意大利米 200克,牛油 少許,橄欖油 適量,

清雞湯250-300毫升,白酒 50毫升,淡忌廉 3湯匙,

馬巴臣芝士 2湯匙,鹽及黑胡椒碎 --- 各少許
















 


帶子醃料:

鹽及胡椒粉 --- 各少許


製法:

1. 帶子洗淨,印乾水份;加入醃料略醃。

2. 熱鑊加入少許牛油,將帶子煎至金黃色,盛起。

3. 於平底鑊(我用LC鍋)加入橄欖油,下洋蔥碎炒勻至軟身。

4.
放下已洗淨的米兜炒,炒至米變金黃色及乾身,灒酒。

5. 分數次慢慢加入雞湯,以中小火伴煮。

6. 待米吸收了湯再加,邊煮邊攪拌,煮至喜歡的軟硬度。

7. 拌入一粒牛油,用耐熱鑊鏟將牛油沿
鑊邊推開,並拌勻。

8. 加入蘑菇,拌勻,再下淡忌廉及少許鹽調味。

9. 最後拌入芝士碎及黑胡椒碎,放上帶子,即可享用。


















溫馨提示:

- 雞湯應分多次加入,讓米慢慢吸收,並要不時攪拌。

- 煮意大利飯可按個人喜愛煮出不同的軟硬度。


24 則留言:

  1. 其實我未煮過RISOTTO呢~~~我又跟~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 涼粉子,今次小高都係第一次煮Risotto,唔係想像中咁難,你都try try!^^

      刪除
  2. 回覆
    1. Mrs Leung, 鍚哂你,謝謝提點,小高真大意!:P

      刪除
  3. 小高, 我都未煮過RISOTTO呢, 我又要煮. 不過, 食咗你嗰D先 XXXD

    回覆刪除
  4. 我好恨食Risotto,上次見Mr.& Mrs. Leung 教煮已心思思,而家睇埋你呢篇,更想自己學煮黎食!(流緊口水添)

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 午安!講開我都心思思想再煮...你都動手吧!自己煮軟硬可以自己控制,料又可以多d!^^
      我依家去開飯先 ~

      刪除
  5. 藍色的LC煲, 加埋你煮的飯, 好靚呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 午安呀!謝謝你 ~ 真係愈睇愈鐘意!:D

      刪除
  6. 小高~我對staub 好專一架~煲煲只用staub!~~不過杯碟呢.................就俾lc 迷住咗囉~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶, 小高一向都知黃師奶用情專一,本來...我都無諗住買...但見到個色同埋個煲款,簡直係一見傾心,就咁...敗左了!至於staub?哈哈 ~ 小高一樣念舊,所以又敗了!XD

      刪除
  7. 呢個牌子真的很hit!但我覺得太貴了!留碗比我呀!唔該

    回覆刪除
    回覆
    1. Sarah, 午安呀!吃左飯未?
      嗚嗚 ~ 其實初初真係唔捨得,不過用落覺得鑄鐵鍋具幾好用,d碗碗碟碟又五顏六色真係令人難以抗拒,建議未開始就不要開始!唔係就好似小高咁....:P
      好好,梗係無問題啦!^^

      刪除
  8. LC呀!好羨慕呢!
    芙芙都希望有一天可以擁有一系列的LC呀!(差點打了LV!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,haha...我都係...成日差點打左LV,哈哈 ~
      芙芙,如果你都投入埋...咁就...happy 了!keekee...

      刪除
  9. 小高,終於搵到你地啦~~~>3<''
    我都好耐冇寫BLOG了...近排如何呀?
    我都搬咗家了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Suki, 你好嗎?真係好耐好耐無見啦!一切安好?
      有心,小高好好呀!^^ 好開心見返你,也歡迎你繼續寫blog,加油喔 ~

      刪除
  10. LC真係好多人嘅至愛,我見我啲朋友儲到癲咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,嘻 ~ 一旦迷上,真係......好難返轉頭!:P

      刪除
  11. 用LC當碟上真係好靚好吸引呀,咁小高要同主任講,要買多幾隻LC碟同碗先得啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,午安!吃過午飯嗎?^^
      heehee...真係好想再買,本來那天想買兩個本來缺貨的大碟,但眼見自己買下買下好似太多咁...先放下...家下後悔咁!><

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...