2013年11月20日 星期三

我的入廚日記 - 蜜汁燒豬頸肉



當看過Blogger卡旻e蜜汁燒豬頸肉食譜

家中的海鮮醬正好大派用場,感謝分享 ^^,好好味!



原食譜用上三塊豬頸肉,小高只用兩塊,故食譜稍作改良。













 

  

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



蜜汁燒豬頸肉


材料:(2人份量)


豬頸肉 2片


 

















醃料:

生抽 1湯匙,叉燒醬 1 1/2湯匙,


海鮮醬 1/2湯匙,紹興酒 1湯匙,糖 少許 


蜜糖水:

蜜糖 2湯匙 + 水 1/2湯匙 


製法:

1. 豬頸肉洗淨,抹乾水分,拌入醃料醃約2小時或以上。

2. 在焗盆鋪上錫紙 / 牛油紙,以200度預熱15分鐘。

3. 將豬頸肉放進焗爐焗約12-15分鐘。

4. 翻去另一面繼續焗約
12-15分鐘。

5. 掃上蜜糖水放回焗爐焗5分鐘。

6. 反轉另一面抹上蜜糖水再焗5分鐘,取出。

7. 稍涼後,將豬頸肉斜切成片,即成。
 


溫馨提示:

- 在焗製初時,可在豬頸肉表面鋪放鍚紙,減少燒焦。

- 待豬頸肉焗好才掃蜜糖水,若太早掃上很易燒焦,裡面仍未熟透。

- 能夠選購新鮮豬頸肉味為佳,但新鮮的較難購買(肉檔有售);

- 故可用急凍豬頸肉,只要處理得宜,味道不受影響也易購買。


~ ~ ~ 解凍食材的小技巧 ~ ~ ~

方法是把冰鮮食材從冰箱轉移放置雪櫃內,待數小時至翌日。

若要在短時間內烹調,可把食材封好置室溫解凍,避免在高溫地方。

若時間不夠,將冰鮮食物置在鹽水中,加入檸檬汁,可驅走雪藏味。

已解凍的食材不宜再急凍,食物的色澤、味道及質感會因此變壞。


26 則留言:

  1. 我喜歡加蜜糖, 是為了燒焦的邊邊 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡旻e, 午安呀!吃飯未?
      有少少焦特別香口惹味!^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 水太太,午安呀!吃飯未呀? yup ~ 又想整來吃了 ~ ~ ~

      刪除
  3. 回覆
    1. 你好你好!係呢 ~ 忘了問小高可怎樣稱呼你?^^
      多謝 ^o^

      刪除
  4. 回覆
    1. give me 5555555555555555
      明知肥...但都繼續吃 ~ haha ~

      刪除
  5. 回覆
    1. Side B, 客氣呢 ~ 我都係從blog仔處學返來。
      星星國有得買嗎?

      刪除
  6. 唔該DHL一大舊比我丫...呢邊冇豬頸肉賣呀嗚嗚~~~>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 涼粉子,你果邊真係買唔到!:( 回來有冇大吃特吃?

      刪除
  7. 有左光波爐之後我都多左整野食,有小高依個食譜我又可以試下啦,正~ ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,好開心聽到你話多左煮嘢食,煮食真係令人好開心和有滿足感。
      最開心係你喜歡小高的煮意!>3<

      刪除
  8. 小高, 燒得好靚, 好番, 你要燒畀我食架, 而家食埋第四次藥, 就去Zzzzzzz

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 吃飯未?記得吃藥!謝謝你,唔舒服都來看看小高 >3
      好好,咁你要快d!加油 ~

      刪除
    2. 我今日好番少少,都嚟探小高呀。我要快啲好番

      刪除
    3. 多謝你CiCi, 繼續加油,快d好可以結伴開大餐!YEAH ~

      刪除
  9. 小高, 這道菜好惹味啊~~ 引到我流口水~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓豬女,準備去開飯未?heehee...你要唔要試下?:D

      刪除
  10. 看來唔難整, 而且好好味咁~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 晚安呀!YUP ~ 不太難整,但好好味架!快d try try ^^ !

      刪除
  11. 我整過幾次都係泰式整法,下次可試你呢個,似叉燒整法呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. bubibu, 晚安呀!今晚開始天氣轉涼,你要多保重!^^
      我又係,我愛泰式煮法,但試過呢款口味便愛上 yummy ~ 希望你都鐘意!:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...