2013年11月19日 星期二

迷 ‧ 著迷了


剛過去的Happy Friday,真的超級Happy ~ ~ ~ 


當小粉絲遇上大偶像......心情極之興奮、雀躍、緊張,

小高鼓起勇氣向偶像要求合照(當然在沒有別人的情況下),

可惜因這晚她薄施脂粉不太方便,禮貌地婉拒了我。























雖然索照不成功,但無減興奮,能夠與偶像近距離接觸,

已令我心滿意足,興奮得整夜難眠,很想說素顏的你也很美,

真的真的很美!很迷人,繼續支持你 ~ 



令小高既興奮又著迷的事,豈止一樣呢 ~


半年一度的崇光感謝周年慶又來了!
 

 





















趁周末去湊熱鬧,剛踏進,已有收獲YEAH ~ 

只因哪間店鋪長期不打折=.=",故人少,不用迫、不用等。


然後直上家品部看廚具用品,想了好幾個月,

決定買一座"專業廚用機"(= 座枱式攪拌機)伴我入廚,有機會再分享。




宣 佈 ‧‧‧‧‧‧

小高敵不過它的魅力,終於......投向Le Creuset懷抱 ~ ~ ~

























喜愛入廚的朋友對於Le Creuset(簡稱LC鍋)不感陌生,

即使鮮有踏足廚房的你,也該略有所聞?


法國琺瑯鑄鐵廚具LC鍋以色彩鮮豔及可愛造型見稱,

美觀高貴,堅固耐用,選舉眾多,不但入得廚房,更出得廳堂,

甚至可視為家居擺設裝飾之一。



 















小高身邊不乏LC鍋的擁躉,其實......

每次經過LC鍋專櫃也會停下來看看,光是看看也令人心花怒放。














  




這是第一天的收獲,周六那天部份貨品火速售罄。



意想不到是......翌日又敗了!

經過而已,竟然買得比第一天還要多,瘋了,真的瘋了!


 






















小高終於明白,不,是徹底明白,為什麼喜愛LC廚具的朋友,

太多自稱為「敗婦」,原來...一旦開始,便停不了!XXD

一次比一次瘋狂 ~ 我想......從此迷上LC廚具。



太美了,小高第一個的LC鍋具。



 








 







急不及待用它製作意大利飯,真棒!

連鍋具遞上飯桌,既美觀又可保持熱度,貴得有道理。





在網上找來LC鍋保養貼士,與大家分享。

→ → →  Family 識得用其實 好好用 @都市日報
  

28 則留言:

  1. 小高可以泡製更多美食了~~~ 我今次好想買LC的Lilac mist的湯盅, 可惜買不到~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓豬女,haha 對對對,用LC煮飯真係特別開心架!
      好創手,兩日去到都賣哂!今晚我有d......心思思想再去睇!><

      刪除
  2. 嘩, 小高大手入LC啦~~好美的LC呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 第一日我只係買少少...因為好多都買哂,第二日諗住行過再八下...點知就出事!呢幾晚仲成日心思思想再返去睇睇!太美,真係著迷了!

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈 ~ 今次真係大件事啦!成日心思思想再返去睇 :P!

      刪除
  4. 周慧敏曾經都係水太太偶像呢~~ 相信她素顏都是超美的﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,咁你依家的偶像是誰?^^
      對,素顏的她真的很美,其實我有少少內疚打擾左佢私人時間!:(

      刪除
  5. 我都愛LC架~~但係.........遲遲都未入手.............

    回覆刪除
    回覆
    1. 信義妹,LC魔力真係好大,我一直以為自己抑壓到...點知都出事...
      如果你未開始,還是再想想...因為...只要擁有第一個便想擁有第二個、第三個......XXD

      刪除
  6. 周慧敏d歌越聽越好聽 , 我愛上了佢d歌 , 哈哈.......
    小高..........你開始中LC毒喇....... 嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙盈媽咪, 小高由細細個就迷上她!好鐘意佢和歌!^^
      最近真係敗左好多廚房嘢...我以為自己抑壓到對LC的欲望...點知都衰左!XXD

      刪除
  7. 哈哈,原來小高鐘意vivian ^^不過佢又真係十年如一,keep 得好好呢.....
    嘻嘻.....終於....終於 LC.....嘩哈哈.....見你買左咁多,我都想尖叫呀^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 細細個好多歌手都鐘意,包括sammi、kelly、vivian.....不過講到最喜歡只有兩個,一個係魚魚網靜茹,另一個就係vivian!:D
      哈哈 ~ 我無諗過自己會咁瘋狂,第一日只係四件小東東,點知第二日路過,那時真係路過...見到返貨...唔買有少少對唔住自己!XXD

      刪除
  8. 哈哈 買了好東西就可以多煮菜^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Katie, 我有少少後悔無買到LC紫色大碟,當時自覺買得太多...覺得好誇張...所以先攞返佢!><
      keekee...可以煮多d了!thanks ~

      刪除
  9. 我媽也是超級LC FANS. 她已擁有22,24,26 & 28CM窩, 當日我也有陪她去買, 最終買唔到today's special $900. @-) 卻買入了另一20cm特別版.......迷了醒不了!! 所以好好開心地買買買啦!! 煮飯會更開心, 我媽是人辦.

    回覆刪除
    回覆
    1. YO ~ 原來伯母也是LC Fans,,仲要係超級果種,好厲害!
      當日去到約12點多,好似話賣哂!應該好早已經無 ~
      haha...認同,迷了便醒不了...單單兩日我已經掃唔少,早兩日趁sogo最後一天感謝日我又掃廚具,但今次o係staub,因為用開。
      既然買左就唔諗咁多,開開心心,仲要用多d!YEAH ~
      認同,煮飯時真係特別開心架!keekee

      刪除
  10. LC鍋具, 真係好colourful,好吸引!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,唔止colourful仲好好用,我諗我真係迷上了!XD

      刪除
  11. 真係好靚好吸引,只可惜我同奶奶住只會有啲中式到爆嘅典型碗碟同沙煲冷餐,冇緣做敗婦 XD
    不過小高咁熱愛整野食,我又覺得應該敗多啲喎,整嘅過程都寧舍開心呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,多謝支持 ~ LC魔力實在太大了,無諗到唔夠一日又走左敗!
      你未開始都好,一開始左就....應該返唔到轉頭,唯有煮多d...開心d!YEAH ~

      刪除
  12. 小高, LC真係好吸引, 好想敗, 但一敗就不可收拾, 真係考慮清楚先~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 我終於抵受不住LC魔力......
      一敗就好想再敗...完全停唔到咁 XXD
      今芸 真係大件事啦!你未開始就要諗諗先 ~

      刪除
  13. 小高,你都踏上左呢條不歸路啦?
    芙芙都好緊張,如果有一日同大家一齊敗了,
    應該都會訓哂身咁追住黎買,芙芙都聽聞係好好用ga,
    不過都係覺得太貴啦,次次睇到都卻步呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,晚安!嘻嘻 ~ 今芸真係...踏上...之不過又真係好吸引架!
      我本來諗住買少少,點知第二日路過就......出事!太誇,自己都覺 ~
      買左,唯有用多d補返數啦!:P
      雖然只擁有一個LC鍋,但發覺都真係幾好用,唔錯唔錯 ~
      有得諗,不過芙芙未開始真係要想清楚,一開始好像停不了。XXD
      呢個用買煲都真係買左唔少錢..................................><

      刪除
  14. haha LC真係條好漫長的路~~ 小高加油,無論你用咩用具只要用心煮,都會煮得一樣出色的 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小恩子,係...LC真係買極都有...我都驚緊!XD
      多謝你 >3< ,有了新廚具幫手我會更加更加努力,煮多d美食!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...