2013年11月11日 星期一

大滿足的好友即興飯局



上周四晚與好友們來個即興飯局,真開心呢 ~

來到一間具特色又舒適的台式料理餐廳 ──《茶木 TEAWOOD》。



茶木走休閒路線,裝潢簡約,環境舒適,

極受年輕人歡迎(包括小高在內XD),主打新派台式輕食,

招牌蜜糖磚塊最為熱賣。若人多吃飯,需有心理準備提前取位。























一行五人等上兩個多小時,將近9點才開動,餓暈了!

二人座位較多,返枱快,相反四人或以上座位不多,一來是安排不善,

二來亦因休閒為宗旨,大多食客均是慢慢吃、慢慢聊,

故等上一小時才叫一次票 =_="。



還好,等了又等......沒令人失望,且價格相宜。

點了數個套餐一起分享,小高最Like 肉燥扒時菜 + 噹噹辣子雞,

辣子雞有陣陣麻辣香味,惹味得很,只是份量略小。





















以上的台式美食 +$26可轉為套餐。

























既可配搭沙拉(沙律),也可選特色蛋糕。

個人認為配搭蛋糕較划算,可惜...當晚只剩下一款口味。




雖說是跟餐,但這個巧克力慕絲蛋糕絕對不馬虎。




套餐裡頭跟一杯台式飲品,再加$11可選綜合水果茶。

少酸酸,多多甜(只係順口,其實唔會好甜XDD),好味道 ~ 

↑飲杯,祝大家事事順利!^^



還多點了肉燥豬扒飯 + 漢堡包。

 




壓軸甜品時間來了 ~ ~ ~ 


全晚的焦點落在層層疊起的蜜糖磚塊上,共四款口味,

有朱古力、藍莓、芒果及士多啤梨,我們選了醒胃的藍莓口味。


麵包以蜜糖烘過,再掏空將麵包粒放中間,上層加入美味雪糕,

猶像一座雪山,即使只作欣賞,也感大飽眼福。

























↑即叫即製,入口鬆脆,回味ing......!




















↑藍莓香草蜜糖磚塊我們必定安哥、安哥 yummy ~



款熱賣招牌甜點幾乎是每張桌必叫,

麵包磚層層疊起,既有特色又鬆脆香甜,配以雪糕,

以此甜品作結,為這頓聚餐劃上完美的句點,滿足了 ^^。


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

茶木‧台式休閒餐廳  TeaWood Taiwanese Cafe & Restaurant:


add: 旺角彌敦道628號瓊華中心10樓全層     tel: 2780 2321
消費:每位$125


24 則留言:

  1. 瓊華中心...唔係好耐之前話拆咩?

    回覆刪除
  2. 小高, 原來都幾近我公司喎, 你唔介紹真係唔知有間咁有特色嘅餐廳. 搵日試吓先~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 午安!今天忙嗎?
      其實唔係老友話想去,我都唔識!CBW都有一間,幾方便我!

      刪除
  3. 旺角也有很多特色的樓上餐廳呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,但我愈來愈怕去旺角,太多人!怕怕 ~

      刪除
  4. 小高, 你好嗎? 我依個月工作有些少忙呢 >.<"
    希望可以好快回歸BLOGGER既大家庭啦

    依間餐廳我都聽過呀, 好想去試呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Yuen Yan, 你好你好!想你,見你好耐無更新近況都知你一定在忙,忙時忙,小心身子!>3< 得閒先來探我!:D
      yup ~ 有機會try try, 二人枱會快d。

      刪除
  5. 連小高都讚好,這間餐廳都真不錯呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,午安!吃了午飯嗎?^^
      有機會去try try...如果下午去坐坐應該可以坐足一個下午。

      刪除
  6. 睇到我流晒口水呀! 不過要我等兩個鐘真係冇咁好耐性喎! 有冇邊個時段會少D人等位架? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡旻e, 午安呀!hee..如果兩個人應該易等好多,因為佢o也分枱叫...當時2人枱由A1x.....等我們等到位已經叫到A8x,多人就要早d去取位,如果2人的話6點幾去都ok。或者tea的時間。

      刪除
  7. 我有次熊心壯志咁去食tea wood~但叫得太多野食, 太飽, 食唔落甜品, 好可惜呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 吃過午飯嗎?
      oh...哎呀...重點在後...快d搵日再吃過!好好味 ~

      刪除
  8. 見到都流哂口水, 呢間有d似咖啡弄, 又係排隊排到傻.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 午安呀!最近凍左好多,多保重呀!中
      咖啡弄又係好誇張,上之遊台朋友們有去到,而我就...中左去睇烘焙嘢,所以仲未有見面品嚐他們的咖啡。
      銅鑼灣果間又大排長龍,都係等熱潮過左先。

      刪除
  9. 小高~你好少可出到去旺角搵食喎!~哈~
    個甜品望到都想食~賣相好靚呀!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶真了解小高,係呀 ~ 唔係約開朋友開飯都少過海,而且旺角好多人,其實我有d怕怕。
      呢個甜品真係好得,我在bkk吃過相近的甜品,但呢間好味好多!立即想安哥了 ~

      刪除
  10. 我在銅鑼灣廣場見到茶木, 但無入去幫襯,因。。。回香日食夜食,真係食唔落喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 哈 ~ 係咪已回到星星國?回來一定好開心!
      不打緊,下次再返來吃!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...