2013年11月15日 星期五

小高獨家呈獻:給晞晞的1歲生日Cup Cake


B-day Cupcake for 友人莊 & 忠的囝囝晞晞,

祝晞晞BB一歲生日快樂,健康快樂地成長 ~ ~ ~













    











  




 
謝謝友人的欣賞和信任,讓小高自由發揮

因應主題構思了這款唧上Butter Cream,加入糖膏製成的小裝飾,

配以裝飾技巧的杯子蛋糕



















為了突出主角晞晞,為他造了獨一無二的名牌。

































杯子裝飾以淺綠、黃色作主調。








用餘下的butter cream隨意唧上圖案,效果不錯呢 ~














 









感謝友人兩公婆的賞識,當被詢問會否接訂單時,驟然緊張起來......


或許是小高在臉書開了個人專頁,加上近日頻頻製作杯子蛋糕,

讓人有所誤會,甚至被問及可否贊助數十個cupcake舉辦活動,

大家太看得起小高啦!我在這方面確實有少少天份,不過仍有不少改進空間。



anyway, 謝謝各位的支持和鼓勵!>3<

28 則留言:

  1. 小高既cupcake真係做得好出色, 靚過出面賣嗰啲呀, 真係考慮下接單啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,感謝你!你實在太誇讚小高了!>3<
      um...我怕...大家期望過高!:P

      刪除
  2. 小高, 你真係好有天份. 我諗你可以考慮小量接單或教學. 我第一個報名

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 多謝你,好多謝你呀!
      哈 ~ 小小地幫手整都ok,教學...我未有資格!不過都好多謝你的鼓勵 >3。

      刪除
  3. 你的朋友一定好鍾意你的作品~~ 真係可以考慮吓開檔呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 些些喔 ~ 開檔...真係唔敢諗!:P

      刪除
  4. 好靚呀,小高的朋友一定會好鐘意 ^^

    回覆刪除
  5. 小高整野食咁叻,真係可以將興趣變成事業喎!
    整得好靚呀,晞晞一定好開心呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,感謝你一路以來對小高的支持和鼓勵!謝謝你 >3
      um...我始終對自己信心不夠,怕變了事業便我去興趣.......anyway...有這一天樂於與你們分享!^^

      刪除
    2. 都係嘅,變左事業可能會有壓力,會少左原本嘅樂趣,不過你有咩決定都會繼續支持你同埋上黎偷師架 XD

      刪除
    3. Cathy, 多謝你一路以來的支持!些些 >3
      歡迎,得閒多d來看小高!:D

      刪除
  6. 小高~你已經唔得少少天份咁簡單,係超有天份,個個cup cake都靚到令人唔捨得食

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,謝謝讚賞!你太誇獎了,有你們鼓勵我會做得更好。

      刪除
  7. 欣賞你謙虛的性格~~

    小高本身已經好有天份~~ 加上後天都一直好努力!!
    D cupcake 好靚呀^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,謝謝你!真係好多謝你 >3<。
      其實我都覺得要keep住練習才有好成績,希望可以繼續整多d靚靚cup cake。

      刪除
  8. 回覆
    1. Hi Dear ~ 我們又遇上了!你幾好嗎?剛回去返工未?^^

      刪除
  9. 真係做得好靚呀!小高真有天份!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...