2013年10月8日 星期二

~ 肉桂合桃麵包 ~ KENWOOD麵包機食譜




 

愈來愈喜歡用肉桂粉來做麵包,出爐後,散發陣陣肉桂香氣。

(今朝早差點睡過頭,好在聞到麵包香...醒左!哈哈 ~ )




◎肉桂合桃麵包 。麵包機食譜 


【食譜來源:"龜仔的生活點滴" → 小高稍為改良】


材料:

牛奶 225克

雞蛋 1隻

高筋麵粉 300克

肉桂粉 6克

砂糖 30克

鹽 1/2茶匙

乾酵母 1茶匙

牛油 18克 (置室溫放軟)

原粒合桃 50克
 




 











 


麵包機程式設定:(以下製作以 KENWOOD BM450 麵包機為準,BM250亦可)

程式:[ 1 ] - 白麵包  /  材料重量:500克  /  烘焙度:低度


製法:

1. 將合桃放入焗爐烘焗 / 以白鑊炒香,切碎,備用。

2. 取出焗盤,將搓粉器套在焗盤中央。

3. 除牛油及合桃粒外,依序加入所有材料於焗盤中。

4. 將焗盆放回麵包機內,選擇程式並按開始鍵(or按下延遲啟動鍵)。

5. 當麵包機正式運作5分鐘後,停止的5分鐘內。

6. 用膠刮將牛油像塗抹麵包般均勻地塗在麵糰上。

7. (如不用牛油後下法,可如正常般將牛油座溶加入牛奶蛋液中。)

8. 麵包機響起提示時,逐少加入合桃粒(預設時間可放入堅果格)。

9. 程序完成後,將麵包取出放涼架上放涼至少30分鐘,切片,即成。


***小小分享***

- 酵母(又稱依士, Yeast)、肉桂粉可於超市或烘焙材料店內選購。

- 鹽、砂糖和酵母應分開放置(放在四邊位置)。



※ 相關分享 ※

酵母儲存方法及特性 ● 小小分享 の 酵母(Yeast)

23 則留言:

  1. 小高~我好怕肉桂粉~!!!我頂唔順陣味呢~哈~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,我以前都唔好肉桂味...唔知大大下反而鐘意左!

      刪除
  2. 成日見人整麵包都好想試下,不過老公知我三分鐘熱度唔畀買麵包機,冇得玩添XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,的確買多一部機除左錢,仲要搵位擺,所以...我都覺要睇下自己會否做包先再考慮!:D

      刪除
  3. 同Mrs. Chu一樣,我都係三分鐘熱度,所以無得買....

    回覆刪除
    回覆
    1. um...睇阿細出世再諗買唔買啦!呢排你們要用好多錢呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 原來卡旻e唔好肉桂,等小高記住先!^^

      刪除
  5. 我之前聽人話話用麵包機整麵包好容易,都心思思想買返部,但天真嘅我以為都唔洗準備,只需要放麵份,當我知道原來要攪咁多嘢之後,我即時放棄咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,唔好意思嚇怕你!有時食飽飯都想量材料預時間焗,之但係沖完澡又偷懶懶地...都係算!XD
      其實初初用麵包機我都覺......
      並唔係好似想像中容易,單係酵母點處理都好有學問,所以...都要下苦功...
      不過唔駛怕...熟習就ok!^^

      刪除
  6. 呢個包我like :) 如果用埋黑糖仲香 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello 你好,可以叫你班太嗎?^^
      我都喜歡用黑糖做包,等我下次換上黑糖先,謝謝 ~

      刪除
  7. 小高午安,你整的麵包好得呀!俾個叻你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小恩子,午安!吃左飯未?
      hee 謝謝你!>3<

      刪除
  8. 小高,其實我之前都想買部麵包機,但係怕自己三分鐘熱度。屋企啲光波爐同雪糕機已經畀我擺埋一邊啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 午安!lunch未?:D
      其實部麵包機買左年幾兩年...係近呢半年先的起心肝用,因為頭頭整個兩轉包真係唔多掂 ~.~ ......怕左,無再整!有時又懶...因為量好材料又要洗一輪...XXD
      不過重點係要搵位安置先係最煩.... 所以諗清楚先好買!

      刪除
  9. 小高 , 其實我從來無接觸過肉桂粉呀 ! 我完全唔知咩味道 , 但我見好多人對肉桂粉好極端呀 ,
    一係好鍾意,相反,就好抗拒了 , 不過我都要買肉桂粉try 下先 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicki, 午安!Happy FRIDAY有咩好節目?
      試左未?你接受到嗎?你講得o岩,好似榴槤一樣...喜歡的可以徹底愛上,不喜歡的...真係遠處聞到都調頭走,哈哈 ~

      刪除
  10. Hi 小高,你會不會將舊 blog 的 post 和食譜搬過來呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. HiHi 你好!^^ 會呀 ~ 呢個星期開始搬!:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...