2013年10月14日 星期一

扮鬼扮馬準備中......


H A L L O W E E N 又來了 ~

早幾年還會跟朋友到蘭桂芳扮鬼扮馬湊熱鬧,現在都是躲在家裡好XD。



















木乃伊 x 毛毛,互嚇一番!wakaka...XDD



















近日添置的萬聖節曲奇模。
























準備製作以萬聖節為題的cookies,

所以...要入定貨,以便不時之需!咔 ~


26 則留言:

  1. 睇見啲曲奇模都開心呀,小高會自己下廚招呼朋友一齊玩嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽媽,午安!um...離近有點忙...依家都頭痕緊點分配時間好,所以唔敢招呼朋友來。不過我都希望可以騰到時間出來整d特色美食!:D

      刪除
  2. 小高, 好鐘意木乃伊 x 毛毛嗰張相, 自己都忍唔住笑~~~ xxxD
    你整Halloween cookies係咪招呼我嚟呢? 哈哈~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 有你欣賞,當然歡迎 ~ ~ ~
      木乃伊 x 毛毛果張相真係好好笑,自己影完都笑左好耐!haha...

      刪除
  3. 哈哈,咁快又halloween啦....你有咩搞作?

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 你呢?哪邊有咩搞作?一定好好氣氛。^^
      hee...離近想整曲奇,早陣子弄了些鹹點小吃,好o岩開party,你得閒過來看看!:D

      刪除
  4. 嘩,一定好得意啦,快d 整完share 出來啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi靚媽,好好好!希望趕得及完成並分享!^^

      刪除
  5. 小高~你係得嘅! 上次嘅cupcake,今次嘅halloween曲奇,次次都整得鬼死咁靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,午安呀!你實在太誇獎了 ~ 多 ~ 謝 ~ 你!^^

      刪除
  6. 小高~我後生d 嗰時~都有去ocean park 玩~家下老喇~冇出去lu!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,講個小咪咪比你知......其實我咁近...都...無去到湊熱鬧...頂多迪迪尼。依家怕人多應該未必去OP了!

      刪除
  7. 回覆
    1. 好呀Helen,遲d再分享!希望...趕得及完成!:D

      刪除
  8. 期待小高既Halloween作品!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 多謝多謝!希望小高趕上製作啦 ~

      刪除
  9. wakakaka, 我都搬咗過嚟啦, 不過新blog仍然好簡陋, BB出世後真係冇咩時間做自己嘢....
    係喎, 我係咪要追蹤你呢個新blog ga? 不過好似搵唔到邊度追蹤....

    回覆刪除
    回覆
    1. Jenny靚媽,歡迎你 ~ ~ ~ BB至上,個BLOG就慢慢執啦!
      你幾好嗎?MISS U ~
      其實用左blogspot一段時間,我未係好熟悉呢度既操作...甚至我覺得有點複雜,所以唔敢答你係咪要追蹤,不過我諗加入左就易搵d!你可在左方欄找" 加入這個網站 "。 (平時我將大家的link加到我的最愛,咁樣係最易搵返大家的方法)

      刪除
  10. Halloween, 星星國都無乜氣氛,無乜攪作!
    小高又樂此不疲!

    回覆刪除
    回覆
    1. oh...自己搵嘢來講,我知環球果邊有party!
      haha...小高真係愛整色整水 ~ ~ ~

      刪除
  11. 回覆
    1. May Yu, 早上好!快架啦 ~ 多謝你!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...