2013年10月13日 星期日

我的入廚日記 - 鮮茄豬扒


以前的小高好怕在家炮製豬扒菜萬一做得不好,

慘被拖垮分分鐘少了一道菜 =.=",還是......「少煮為妙」!哈哈 ~

 


 













其實...只要選擇適當食材掌握箇中小技巧,

在家亦能輕鬆烹調。
 


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


鮮茄豬扒


材料:(二人份量)

豬扒(梅頭扒) 4件,蕃茄 4個,薑 3片,葱 1棵(切段) 














 


醃料:

米酒及生抽 --- 各1/2湯匙,糖 1茶匙,

粟粉 1茶匙,胡椒粉 少許


調味料:

糖 1 1/2湯匙,茄汁 2湯匙,清水 1湯匙,鹽 1/4茶匙


製法:


1. 豬扒洗淨,用刀背將豬扒前後拍打8-10次。

2. 伴入醃料醃1小時或以上,備用。

3. 蕃茄洗淨,一開六;豬扒下油鑊前兩邊撲上粟粉。

4. 燒熱鑊,加入4-5湯匙油,用中火將豬扒以半煎炸至兩面金黃。

5. 豬扒盛起,瀝乾油份;將油盛起,留2茶匙油。

6. 炒香薑和葱,放入蕃茄和調味料拌勻,略煮。

7. 豬扒回鑊兜勻,即可享用。


溫馨提示:

- 豬扒可選用豬脾、肉眼或梅頭扒,肉質較嫩,富有彈性。

- 可請肉販將豬扒切成約2厘米厚,厚切較有嚼頭。


怎樣可讓豬扒又鬆又軟(唔駛咁"鞋"口)?

1. 醃豬扒可加鬆肉粉,亦可用刀背將豬扒拍打8-10次,令肉質鬆軟。

2. 豬扒醃好後兩面撲上生粉,既可吸收多餘水份又保持外脆內嫩。

3. 最後一點是用中火半煎炸,加倍鎖緊肉汁。
 


※ 相關分享 ※

食譜 ● 蕃茄洋葱豬扒


22 則留言:

  1. 回覆
    1. Katie, 午安喔 ~ 謝謝讚賞!今次自己都感到滿意,以前真係好怕煮!:P

      刪除
  2. 我都係用刀背將豬扒拍打, 拍到鬆為止 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡旻e, 呢個方法真係好湊效,唔怕失敗了!^^

      刪除
  3. 簡單但好好味, 用新鮮蕃茄好過用茄汁~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 係呀係呀...所以落多d蕃茄順便當蔬菜吃!:D

      刪除
  4. 小高, 今日我終於精神番D可以上嚟, 見到E個餸, 開胃又好送飯. 下次試吓用豬柳扒都可以架, 拍兩三下就OK~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 午安呀!太好了,不過又涼返,唔好掉以輕心!:D
      好好,謝謝你的好提議!^^

      刪除
  5. 回覆
    1. Annie, 謝謝喔 ~ 開胃又好味,我自己都好鐘意!:D

      刪除
  6. 好似好簡單又好味喎,又要偷下師先得 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 係呀...有了方法煮豬扒無難道,又o岩一家大細享用!希望你都鐘意!^^

      刪除
  7. 我唔咁買普遍豬扒, 我一定煮到好鞋
    而家只會買貴少少, 但好厚的加拿大/西班牙豬扒

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起真流口水啦 ~ 換上加拿大/西班牙豬扒一定更加美味!:D

      刪除
  8. 反而我屋企成日食豬扒~因為我老公好like 食豬肉呢~!

    回覆刪除
  9. 小高,午安呀,
    好久不見啦,你近來好嗎?
    芙芙唔太識醃豬扒,次次醃完煮好都覺得唔夠淋呢!
    下次跟你個醃法先,實成功啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,午安!真的想你呀!小高很好,只是比較忙,加上轉天氣人比較累,芙芙很有小高心!謝謝關心,你呢?
      好,希望你都鐘意小高這個食譜,依家先敢整多d豬扒!:P

      刪除
  10. 我都唔敢煎豬扒,次次都是又"鞋"又靭!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 午安呀!星星國有得賣梅頭扒或豬柳較嫩的部位嗎?
      唔好氣餒,搵日再試試呀!^^

      刪除
  11. 我都好喜歡梅頭扒呢~~ 最滑的﹗yummy!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 水太太,早呀!YEAH ~ 好滑好好味 ^o^!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...