2013年9月1日 星期日

SiuGo ● FACEBOOK PAGE ~ 小高廚房 ~


感動ing......識到你們就是小高寫blog最大的得著,感謝一路以來的支持

這兩天收到很多留言,當中包括早已認識的和剛相識的,

得知大家都喜歡小高的分享和食譜,令我既開心又感動,謝謝!

同時又覺得可惜,Yahoo blog將要閉站,還未確定往後到哪裡......



早於大半年前,主任已靜悄悄幫我在面書開"專頁",一直很抗拒,怕自己兼顧不來...

(原來主任早已洞悉Yahoo Blog即將關閉,哈哈 ~ 比佢叻返次la ~ )


所以時至今日尚未啟動 ,個人認為面書並不能取代「網誌」地位,

故小高一定會另覓好地方搬家,重建小高天地,等我吧!

有了新地步再告知大家,現在請各位到MY FACEBOOK「小高廚房」 專頁 "LIKE" 。


保持聯絡



 SiuGo ● FACEBOOK PAGE (← 按)















www.facebook.com/siugokitchen




PS. 想對一些新朋友說抱歉,可能初次以私人留言,因此跌在 "雜件箱" ,

如要回覆必須 "從雜件箱還原",為保章私癮,不便點對點回覆,

在此答謝支持,請密切留言「小高廚房」最新動向!^^






26 則留言:

  1. 回覆
    1. CiCi, YEAH ~ 相見啦!但我仲未確定係咪繼續用...如果用得慣就落地生根!:D

      刪除
  2. 看到你的新blog了~~ 我也開了新blog呀: http://helenhlblog.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 你好!YEAH ~ 雖然我未知係咪繼續用blogspot,但我都add左你先!^^

      刪除
  3. 謙盈媽咪搵佐你好耐哦,終於搵到你喇....happy ~.~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謙盈媽咪, 早上好!好開心重遇你,YEAH ~
      其實小高仲未定實係咪用blogspot繼續分享,不過見有gmail acc, 又多左朋友過來就我試試用!

      刪除
  4. Hello hello...我都搬左黎呢度呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. Kathy, 歡迎你!不過小高唔知會否繼續...仲睇緊!

      刪除
  5. 回覆
    1. Yuki, 初初入來我都用到頭到爆,做左兩日宅女....成日都唔知自己遊左去邊...
      我都唔知會否繼續用...你開始左blog未?我找不到你個blogspot!

      刪除
  6. 主任咁叻叻嘅!等我add埋你fb page ^^

    回覆刪除
  7. 我搬0左去 http://alankathy.blogspot.hk/ 記住 ADD 我,keep in touch

    回覆刪除
  8. 我好吾慣呀,不過無辦法,唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 好開心o係呢度見返你,yahoo blog果邊按了備份,點知原來一按就變唯讀...... :( ,再唔可以o係yahoo blog做任何動作了!
      真係好唔慣,呢度好複雜,好難用...每篇文章又唔可以set朋友家人睇,又無得悄悄話,真係好唔鐘意...所以小高都未必會留得耐!

      刪除
  9. 終於搵到你喇! Yeah! yeah! yeah!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...