2013年8月31日 星期六

搬家 ‧ 新Blog測試......


「小高網誌 x 小高廚房」無奈要搬家去了......

3 則留言:

  1. 小高好叻呀.....點樣可以set 到background 用自己O既相呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. RonRon, 謝謝你,我邊係叻呀!...我用左兩日時間去研究...真係搞到頭到大,我覺得blogspot表面上好似好簡單,查實好複雜下...加埋 g+1 煩上煩,其實我只係想要簡簡單單的blog。
      你try try睇下按唔按到入去設定,之後有度可以轉背景,我今天特別忙,可以要晚一點回家看看我在哪裡找。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...